Internetowy marketing dla biznesu

Tradycyjne modele promocji w dzisiejszym świecie nie zdają egzaminu. Widzimy w internecie bardzo w większości przypadków zdjęcia, które w prześmiewczy sposób pokazują przedsiębiorców, którzy próbują promować swój produkt. Tradycyjne metody połączone z nieumiejętnością ichniejszym wykorzystywania dają opłakane skutki.

Wszyscy z niechęcią bierzemy rozdawane ulotki na ulicy po czym wyrzucamy je do kosza, nawet na nie nie spoglądając. Wszyscy także narzekamy na reklamy telewizyjne, które są nieciekawe, a dla wielu zbyt oderwane od rzeczywistości. Gdy pojawia się natomiast coś ciekawego, coś kiedy konsument dostaje pewną wartość dodaną od przedsiębiorcy, jesteśmy w stanie analizować zakup. Wszystko rozbija się o to, czy marketing jest znakomita. 
Ludzie nie lubią reklam. Uważają, że sami dużo lepiej wiedzą co jest im potrzebne. I bardzo w znaczącej liczbie przypadków tak jest. Marketing ma możliwość pełnić funkcję informacyjną, lecz nie wmawiać konsumentowi, że określony produkt jest mu wymagany. Szafowanie takimi twierdzeniami może klienta odstraszać. Reklama powinna być także subtelna. Jeżeli będzie atakowała człowieka na każdym kroku i nie będzie można jej uniknąć- nie będzie spełniała swojej funkcji. Będzie odbierana jako coś uciążliwego, a nie wartego uwagi. Polecam o tym pamiętać. Marketing powinna być także przyjazna dla klienta. Posiadać przyjazną i zachęcającą formę, nie być suchymi informacjami, gdyż człowiek uzna, że jeśli chciałby mieć suche informacje, z łatwością znalazłby je w internecie. Polecam także skupić się na pewnej grupie docelowej, ponieważ to, co dla jednych będzie atrakcyjne, dla innych będzie całkiem niezrozumiałe, a nawet odstraszające. 
Źródło: https://marketingdlakazdego.wordpress.com/2016/10/24/pozycjonowanie-jest-kluczem-do-renomy-strony-internetowej.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, podziel się nim ze znajomymi! Diggnij StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! Reddit

Powiązane wpisy

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.